Los bericht bekijken
Oud 28 december 2018, 11:32   #127
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Ja dat is waar. Maar ik vind het frappant dat men israel overlaadt met alle zonden van israel.
Oei oei oei, dat is erg hoor!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Men vergeet er bij te zeggen dat de "bezette" gebieden "betwiste" gebieden zijn.
Wel, ik heb ooit hetzelfde meegemaakt. Onze achterbuurman begon beelden in onze achtertuin te deponeren. Mijn ouders vroegen hem zijn spullen terug te verplaatsen naar zijn tuin, en hij begon het eigendomsrecht van onze achtertuin te 'betwisten'.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
En VOOR israel is er nooit een autonoom soeverein bestuur geweest.
En dan? Mogen wij Zeeland binnenvallen en inlijven. Zeeland heeft nl. nooit een autonoom soeverein bestuur gehad.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
De zogenaamde palestijnen waren chinese vrijwillegers die verplaatst zijn uit andere regio's dan de zogezegd palestijnse met het oog om het de joden lastig te maken.
Dit is een leugen! Palestijnen leven daar al duizenden jaren. DNA onderzoek is daar onbetwistbaar duidelijk over.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Een arabier heeft in israel meer rechten dan gelijk waar elders. Israel is de enige democratie in de regio en net dat bekritiseert het westen steeds. Het zal allemaal wel met olie te maken hebben. De dubbele standaard van het westen.
Och, hier begint het zelfbeklag weer!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden