Los bericht bekijken
Oud 30 december 2018, 12:25   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Het kleine kamertje ...

Met de regelmaat van de klopt kijk ik al wel eens naar de vele woningverbouwingsprogramma's op tv en wat mij daarbij opgevallen is dat men in de meeste woningen/appartementen het 'kleine kamertje/WC zijnde' pal naast een douche of een bad weet te installeren.

Persoonlijk zou ik daar de pest aan hebben daar ik van mening ben dat het 'kleine kamertje' een eigen volwaardige ruimte moet hebben in huis of app.

Zelfs in de uitzendingen van 'Million Dollar Listing' wat in de meeste gevallen niet echt goedkope panden zijn maar toch de WC pal naast bad of douche?

Ook 'Love it or list it' en vele andere programma's altijd same 'problem'.

Misschien zijn er wel mensen die dat graag hebben dat uw lief/vrouwtje zich te kakken komt zetten en een ware kakofonie te berde brengt terwijl u onder de douche staat of in bad zit.

Ik bedank daar feestelijk voor.

Ik prijs mij dan ook gelukkig dat mijn 'kleine kamertje' apart is van de badkamer.

Ik vind volgende (zie foto) niet kunnen.

Deze is veel beter. (zie ook foto, ongeveer zoals ik er eentje heb)

p.s.

Stel u met de feestdagen ook eens voor dat u maar 1 WC in huis hebt waar alle genodigden/feestvierders hun werk op moeten gaan zitten doen.