Los bericht bekijken
Oud 9 januari 2019, 17:58   #125
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Tommelein kon niet rap genoeg weg zijn naar Oostende... doodblij dat hij zijn kortstondige periode op dat klote-departement overleefde en hij niet eindigde zoals Turtelboom.

De volgende minister van energie in de vlaamse regering moet ofwel een death wish hebben, ofwel einde carriere zijn en daarna op pensioen kunnen.

Als ik een suggestie mag doen, totaal neutraal en onbevangen uiteraard , maak dan dat consultantje dat al zijn heel leven lang lult over energie bij de N-VA minister van energie. Dan kan hij het eens tonen hoe het allemaal moet gedaan worden.

Andries Griffroy. http://www.standaard.be/cnt/dmf20171212_03239793
Ik moet zeggen: Tommelein heeft het meesterlijk gespeeld. Die ode aan de zonnepanelen die hij bracht heeft de wind uit de zeilen genomen van zowel zijn concullega’s als de groene oppositie.

Maar ondertussen zijn we natuurlijk niks verder en tijdens de volgende legislatuur zullen er beslissingen MOETEN genomen worden. Bijkomende moeilijkheid: Enrgie ligt zowel bij de gewesten als de federale. En als de samenstelling daar verschillend is zie ik dat eerlijk gezegd niet zitten.

De toekomstige minister van Energie zou dus best inderdaad een Superman zijn.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden