Discussie: Antwerpen Frans???
Los bericht bekijken
Oud 19 januari 2005, 23:34   #39
groentje
Minister-President

groentje's schermafbeelding

Standaard

Niet, als zij het verkeer niet hinderen. Er zijn nog voorbeelden van betogingen die verboden waren, en waar de organisatoren dat achterpoortje gebruikten, en op het trottoir bleven. Dan mocht het wel.
Verboden is het mss niet, maar dat iemand aan de informatiedesk geen Nederlands spreekt op een evenement dat vooral mikt op Nederlandstaligen, is op zijn minst onhoffelijk, en vooral ronduit dom. Want daar ligt het verschil met een internationaal wetenschappelijk congres, dat mikt op een veeltalig publiek, die normaal allemaal het Engels machtig zijn. En dan speelt de lokatie niet zo'n rol, dat congres had net zo goed gehouden kunnen worden in Chicago, Parijs als Leuven.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone
groentje is offline   Met citaat antwoorden