27 januari 2019, 15:18
|
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens
Dat ik nog moeite ga doen om naar de bib te gaan terwijl ik ook op het internet veel van kan terugvinden over het onderwerp in kwestie...
Weet je, het is waar dat evolutie is er en neem geen woord van het veronderstelde dan ook aan als waar(heid).
Is wetenschap dan een eenzijdige tak, waarbij kritische vragen niet gesteld mogen worden vervolgens denkt degene die de wetenschap van de evolutie wel begrijpt dat de andere dit niet begrijpt en met handen en voeten uitlegt tot in den treure toe dat degene die de vraag heeft gesteld nog steeds niet begrijpt wat bedoeld wordt met evolutie...
Simpelweg, is evolutie de enigste en juiste verklaring voor onze ontstaan, ja zegt de wetenschap, en voor de rest is dat anders wel een gesloten boek, suggestie is dan dat "egomanie" die de onderliggende factor is betreft het gelijk over de waarheid, en ongelijk hebben is iets waar de egomanie niet graag aan wil toegeven, iets met schots en scheef rijden dat de terminologie als zodanig verkeerdelijk bewoord wordt en de betekenis van elke woord altijd uit de context haalt !
|
Een notoir forummer zou zeggen: "Hier begrijp ik geen snars van".
|
|
|