Los bericht bekijken
Oud 30 januari 2019, 14:42   #31
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
als je dat als beklemmend of beknottend reglement ziet, dan kan je er idd best niet heen gaan.
Was ik ook helemaal niet van plan hoor. Trouwens waarom zou ik ? Alleen al het idee klinkt eng.
Lekker jezelf zijn ...meer moet dat niet zijn.Ik hoef geen uitleg van wat ik al dan niet mag zeggen.

Een hele avond staan flirten (zonder miljoenen op uw rekening) dan afwachten of je al dan niet geslaagd bent Ja het was niet slecht maar om minuut 12 en 14 seconden heeft U toch iets gezegd dat wij hier niet op prijs stellen Gebuisd

Maar even terzake ...nogal veel bla bla zeker en weinig boem boem (als simpele duif) ? Zoals op nogal veel van die miljonairsplekken behalve dan wanneer je daar met een paar miljoenen zwart geld toekomt dan zullen ze wel iets minder streng zijn en mag je nogal veel meer zeggen en doen. Of zie ik dat verkeerd ?

Is een beetje zoals in het nachtleven van Monaco. Daar mag je als modale Jan ook niks te veel zeggen of een handkusje gooien of de portiers staan gelijk achter uw rug.
Echter mogen daar anderen meer dan het vettig varken uithangen. Waar denk je dat de madammen gaan rond staan ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 januari 2019 om 14:56.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden