Discussie: Canabis?
Los bericht bekijken
Oud 20 januari 2005, 15:49   #103
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HerrUU
Is jouw goed recht natuurlijk.
Dank je. Dat is aardig van je...

Citaat:
Mis, want als het illegaal circuit nog altijd de enige leverancier is, blijft alles bij het oude. Enkel wordt de gebruiker niet langer als crimineel beschouwd. De leverancier bleef dezelfde.
Waarom zou die leverancier illegaal zijn? Die kweekt vanaf de legalisatie toch gewoon een landbouwproduct zoals een ander?

Citaat:
En denk je dat de rook van je cannabis zo gezond is?
Niet meer of minder dan sigarettenrook. maar zoals ik al zei: niet iedere cannabisgebruiker rookt.

Citaat:
Neen, ik zwans niet. Weet jij wat je rookt? Neen, je neemt aan dat je cannabis rookt van een goede kwaliteit. Staat er duidelijk op het plastieken zakske vermeld vanwaar hij komt? Hoe oud hij is? Of er chemicaliën gebruikt zijn bij de verwerking? Of er andere hallucinogenen onder vermengd zijn?
Ja, ik weet wat ik rook. Ik kan namelijk in mijn eigen behoefte voorzien door eigen kweek. Maar zelfs als ik moet betrouwen op de producten die ik me in een Nederlandse koffieshop aanschaf, dan weet ik zeker dat ik goede producten koop. Waarom? Omdat de uitbater van de koffieshop NIETS te winnen en ALLES te verliezen heeft door met zijn producten te gaan knoeien.

Citaat:
Misschien was mijn keuze van "gazettenpapier" wat ongelukkig, maar ik meen dat je mijn punt wel zult begrijpen.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik vrees dat je te weinig van het product afweet, anders zou je zoiets om te beginnen al niet beweerd hebben. Een regelmatige gebruiker proeft immers meteen met welk product en welke kwaliteit hij te maken heeft...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden