Los bericht bekijken
Oud 20 januari 2005, 16:36   #85
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Je hebt de discussie dus toch niet helemaal gevolgd. Dat laatste citaat is de opmerking die ik bedoelde in dit bericht:

---
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Raf
Nee, dat is helemaal niet logisch, en dat weet je best. Het is niet omdat er in België geen goede humoristen zijn, dat "de Belg" niet kan genieten van humor van bijvoorbeeld Britten of Nederlanders... Die twe dingen staan volledig los van elkaar.

Het ging om een opmerking van jou, Raf, niet om een van een Brit of een Nederlander.
---

Jij begreep dat blijkbaar verkeerd, door te denken dat ik het over een andere opmerking van jou had (zie bericht 72).
Hmm.. Het is blijkbaar toch te moeilijk om toe te geven dat je fout zat.

Waar komen die Brit en die Nederlander in vredesnaam vandaan? Mijn opmerking was deze: "Het is niet omdat er in België geen goede humoristen zijn, dat "de Belg" niet kan genieten van humor van [SIZE=4]bijvoorbeeld [/SIZE]Britten of Nederlanders...". Wie heeft er iets gezegd over een opmerking van een Brit of een Nederlander? Begrijp jij eigenlijk wel wat je leest?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden