Los bericht bekijken
Oud 9 februari 2019, 17:42   #478
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Kijk, ik begrijp gewoon niet wat ge hier schrijft. Het doet ook niet ter zake, de discussie ging over vrije wil. Ik vroeg een voorbeeld van 1 forummer die door een goed argument van gedachte is veranderd. Dat moet nu toch niet moeilijk zijn? Indien vrije wil zou bestaan wel te verstaan.

Nogmaals, dat kan allemaal wel zijn. Who cares? Ik begon over kernenergie als een voorbeeld. Ik wil daar niet over uitweiden.

WHO CARES?? Gij zijt degene die zogezegd naar links opschuift, door rechtsere standpunten aan te nemen...
Ga klagen bij de linkse forummers hé, ik ben niet hun voogd hoor.

Geeft ze een slecht rapport en zet ze in de hoek.

Weer geen antwoord op mijn vraag, maar never mind.

Gij vroeg, ik draaide.

Maar ge WILT het precies niet horen.

Ik ga er nog heel kort een schepje bovenop doen:

er bestaat ook een 'links-flamingantisme', hé; zie daarvoor het tijdschrift "Meervoud".

Mijn abonnement op "Doorbraak" en "Grondvest" heb ik opgezegd, dat op "Meervoud" veranderd in een steun-abonnement.

Het is niet mijn probleem dat de die-hard belgicisten binnen PVDA en Groen zo naïef zijn te denken dat "België" een 'links' project is.

Het is evenmin mijn probleem dat nogal wat 'linkse' voorstanders van een multiculturele samenleving niet doorhebben dat daarbinnen een heuse knieval voor religieuze pezewevers van allerlei allooi onvermijdelijk/absoluut noodzakelijk is.

Het is tenslotte ook niet mijn probleem dat vele 'linkse' 'redders van het klimaat' niet willen begrijpen dat het zonder kernenergie (bij voorkeur met gebruikmaking van thorium) zo goed als onmogelijk zal worden het beetje beschaving dat 'we' tot nu toe wisten te vrijwaren te behoeden voor totale ondergang. Daarvoor is de globale energiebehoefte inmiddels toch wat te véél gegroeid.

Ik ben uiteraard ook van mening dat hoe sneller 'we' zónder kernenergie op een redelijke manier kunnen blijven functioneren, hoe béter dat zou zijn.

Maar dat is heus nog niet voor morgen, of volgend jaar, hé.

In het allerbeste geval wordt dat mogelijk vanaf 2050 of zo.

Als 'we' tot dan massaal (en steeds massaler) fossiele brandstoffen zullen blijven gebruiken omdat 'hernieuwbare' energie nog niet echt op punt staat, zal het 'klimaatprobleem' zoals we het nu kennen & noemen, een 'klimaat-catastrofe' zijn.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is nu online   Met citaat antwoorden