Los bericht bekijken
Oud 12 februari 2019, 18:37   #4
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
N-VA wil gevangenis bouwen in buitenland.

Als je ziet dat er landen zijn die hun eigen onderdanen nog niet meer terug willen als ze in andere landen wat uitgespookt hebben dan denk ik dat het vreselijk moeilijk zal zijn om daar even een gevangenis te gaan plaatsen.

Of zouden er bij het bouwen van een gevangenis in andere landen andere duistere afspraakjes gemaakt kunnen worden?

Of het echt een haalbare kaart zal zijn gevangenissen te bouwen in andere landen en ze vol te proppen met mensen die eigenlijk in de eerste instantie in ons land niet hadden moeten zijn en die het nodig vonden om het crimineeltje nog wat uit te hangen dat lijkt mij twijfelachtig.

Dan kunnen we ons nog afvragen: "Wie zal dat betalen?"

De brave belastingbetaler alhier?

p.s.

Geschiedenis:

In de Middeleeuwen zag men het ietsje anders om de orde te handhaven een
kille aanpak voor overlast?

Ik heb dit er maar bij gepost omdat we precies meer- en meer terug naar de Middeleeuwen aan het gaan zijn tegenwoordig.
Het is inderdaad een oplossing die wellicht niet zomaar zal aanvaard worden.
Maar waarom moeten wij aanvaarden dat vreemdelingen die hier een beter leven komen zoeken, soms helemaal op onze kosten, hier zomaar binnen mogen stromen? De onmogelijkheid om daar hun eigen schorremorrie weer op te vangen als ze er geen zin in hebben moet gecounterd worden door veel strengere afspraken voor wie hier binnenkomt! Een paar jaar als kandidaat-Belg met alles er op en er aan maar met de wetenschap dat alle opvang en hulp compleet verdwijnt indien die personen zich in grove mate misdragen en enkel te vinden zijn in het ocmw en/of in de gevangenis.
Kunnen ze vanaf daar in een park gaan slapen tot ze vanzelf weer ophoepelen! En wat "Europa" ervan denkt?
andev is offline   Met citaat antwoorden