Los bericht bekijken
Oud 14 februari 2019, 15:21   #45
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zwart op wit Bekijk bericht
De huidige politieke correctheid zorgt ervoor dat kinderen en pubers gaan twijfelen aan hun geaardheid. Het normaliseren van holebi's en transgenders is hier een voorbeeld van. "transgenders" laten zich ombouwen tot man of vrouw en achteraf nog eens terug opnieuw in omgekeerde vorm...dit zijn de excessen die eruit voortvloeien! Deze mensen hebben psychologische begeleiding nodig en moeten geholpen worden. Een operatie naar een ander geslacht haalt niets uit; dat zie je uit de torenhoge zelfmoordcijfers bij transgenders en holebi's! Men moet voorkomen dat het zo ver komt en deze mensen begeleiden. Trouwens: als je als man geboren bent blijf je "man" (identiteitsregister) daar kan geen enkele operatie iets aan veranderen.
Is omdat in het Westen het de gewoonte is om altijd te knuffelen, elkaar te bepotelen, aanraken, kussen, hand geven, seks, operaties, slaag, enz. Respecteren ze hun eigen lichaam hier wel....

In andere landen raken ze elkaar gewoon niet aan. Fysieke integriteit, het geheugen van mijn voorouders zitten in mijn lichaam en als ik teveel wordt aangeraakt wordt mijn lichaam verstoord. Raak me gewoon niet aan...
Het is mijn tempel!

Daarom buigen ze daar of zwaaien of knikken.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden