Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2019, 21:31   #16
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.795
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De politie is daar denk ik wel echt in de fout gegaan.

En ik denk wel dat dit een geval is waar een humanitair visum aangewezen is. Die ouders mogen toch het proces bijwonen?

In hun nadeel spreekt wel dat ze geen smeergeld betaald hebben aan een NVA mandataris.
Ik ben niet van die mening dat de Politie in de fout is gegaan.

* Niet de eerste keer dat die ouders zo een 'reis' ondernomen hadden waarbij ze in bepaalde andere landen de deur gewezen zijn.

* De bestelwagen waar ze zich in bevonden weigerde te stoppen.

* Het meisje zat geprangd met haar ouders en broertje in de witte bestelwagen van mensensmokkelaars.

* Had de Politie een andere keuze met een vluchtende door een wegversperring willen rijdende bestelwagen?
Op die manier was de bestelwagen een gevaar voor mogelijk andere weggebruikers en had de Politie geen andere keuze.

Het is- en blijft een pijnlijke zaak maar ik hou het er toch een beetje bij dat de ouders het gevaar zelf zijn gaan opzoeken en daarbij hun kindje verloren zijn.

Dood van kleine Mawda is meer dan een ‘triest voorval’.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 16 februari 2019 om 21:33.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden