Discussie: kindermishandeling
Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2005, 11:47   #10
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Gisteren op het nieuws was er weeral naast de obligate duiding tegen Bush een feit die mij verdriet deed; kindermishandeling gestegen met 8%!
Als er iets is die mijn bloed doet koken is het wel het misbruiken en mishandelen van kinderen! Wie doet er nu zoiets? Terwijl er mensen zijn die ongewild kinderloos zijn, zetten andere onverantwoorde wezens kinderen op de wereld om er daarna niet naar om te kijken!
Ik zie dit fenomeen naast het groeiend aantal zelfmoorden, depressies, drugsgebruikers, de multikul, verarming, homo-huwelijken,criminaliteit,... als een teken van decadentie! Zouden we inderdaad het einde van westerse beschaving meemaken? En wie zich ertegen verzet wordt door het verziekte etablishment buiten de wet gesteld! Maar zoals Willem van Oranje zei "Het is niet nodig te hopen om te slagen, noch te overwinnen om te volharden!".
janneman, je hebt weer niet goed opgelet. niet het aantal gevallen van kindermishandeling is gestegen, wel het aantal meldingen van kindermishandeling. het kan goed zijn dat er evenveel mishandelingen plaatsvinden als vroeger, maar dat er nu meer worden opgespoord, en dat men beter kan ingrijpen. je hele 2de alinea is imho dikke zever. maar ik ben al blij eens een tekst te zien die je zelf geschreven hebt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden