Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2005, 12:04   #43
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
indien hun reputatie door het slijk gehaald wordt, spelen ze ook fondsen kwijt. ze hebben dus alle recht om dat geld te weigeren van een organisatie die hen beschuldigt extreem-links, belgicistisch en crimineel te zijn (en dat is dus iets anders dan gewoon linkie, vind je ook niet?)
Ik vrees dat je gelijk hebt, wat betreft de meerderheid van de bevolking. Ik, daarentegen, waan mezelf buiten de politiek als het om zulke zaken gaat en in dat geval kunnen organisaties waarvan de meerderheid van diens leden (extreem)-links is óók op mijn steun rekenen indien zij ook professioneler zijn.

Zo het voor mij ook mogelijk is vrienden van linkse komaf te hebben, is het voor mij mogelijk in te zien dat als het om liefdadigheid gaat politieke oneensheden enkel de kloven verdiepen. Koppigheid langs mijn zijde zul je echter niet vinden.
Maar ik geef je gelijk dat de meeste kuddedieren die de mensen ook zijn erin zullen trappen en daarmee geef ik het Van Hecke volkomen ongelijk in zijn beslissing Oxfam te beschuldigen met zware verwijten.
Scarabaeida is offline