Los bericht bekijken
Oud 22 februari 2019, 20:05   #80
epicurist_dirk
Minister
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 3.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Men zou ook negatief moeten kunnen stemmen.
Er zitten politiekers tussen de hoop die ongestraft mensen kunnen viseren....................

Mocht men negatief kunnen stemmen dan zou de partij-top vlug inzien dat een bepaald individu het verkorven heeft.
Nu mogen ze denken dat hun werkwijze heilig is.
Maar ik vertik het van voor heiligen te stemmen.
Dus achter een positieve stem van mij kunnen ze fluiten.............
Goeje opmerking>>> De negatieve stem! Dat wel een stem is en niet kan misbruikt/ gestolen worden door andere partijen als proteststem >>dus onze stem!

Als ik het hier zo bekijk kiest men als supporter voor een voetbalploeg, praat men er over zoals aan de toog op café…..Voetbal is sport en spelen……
Kiezen voor en partij bepaald het leven, de levenssfeer tot zelfs de mogelijkheid om te mogen/kunnen overleven, zie links Venezuela!

Wij moeten nog steeds onder middeleeuwse dwang kiezen voor en partijen of personen die hen vertegenwoordigen. Om hen “opnieuw” toestemming te geven ons te bedriegen, misbruiken, uit te zuigen, enz. enz.

Ons nadien door hun stoottroepen, belangengroepen en bevoordeeld omgekocht kiesvee = de zuilen de les te laten spellen en alle andersdenkenden de mond te snoeren via pers en TV of door bevriende rechtbank implantaten enz..

Dat allemaal ten gevolge van 1 X kiezen om een allegaartje van steeds onduidelijker wordende stand punten, voor de verkiezing afgesproken samenwerkingen of boycot !!!

Wellicht komt er nu nieuw federaal dictatoriaal structuren bij zoals almacht milieu ministerie – almacht milieu politie- almacht milieu rechtbank met veel achterkamer werkzaamheden>>> waar bij almacht vergelijkbaar is met dat van de dictatoriaal almacht islam toestanden in islam landen!

De enige democratie die ik ken is de Zwitserse. Zelf beslissende deelstaten uiterste-minimum federaal en referendumkiezen met persoonlijke stem van op de werkvloer van de maatschappij

Zolang men dat middeleeuws politiek kies systeembedrog hier blijft aanbied vind ik dat er in dit land géén democratie is ondanks het verkiezing theater om het volk te sussen!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 22 februari 2019 om 20:08.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden