Los bericht bekijken
Oud 23 februari 2019, 18:15   #281
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Waarop je deze beweringen stoelt is me een raadsel ...

Ik ken inderdaad holebi's die hedonistisch zijn, maar net zo goed kan ik hetero's die er ook de kantjes aflopen.

Er bestaat niet zoiets als een 'gaylobby' die geïnfiltreerd zou zijn bij de VRT om de jeugd te gaan overhalen 'voor de andere kant' te kiezen. Deze complottheorie van dom rechts is compleet van de - euh - pot gerukt.
Dom links blijft wat in de aarde wroeten wachtend op de dood. Je hebt al je trinkets en speelgoed en wat nog meer? Kijk naar boven... maar er is geen hemel volgens hen. Er is alleen deze rotte aarde en zand. Geween en tandengeknars. Je zit vast.

De christelijke hemel kan ook opgevat worden als een metafoor van "kijk naar boven." Maar ze zeggen dat er geen hemel, zon, sterren enz zijn er is alleen dit aardse tranendal. Je leeft in ontkenning. De blauwe hemel bestaat niet.

Met het "transcendente" valt alles in zijn plaats. "Everything makes sense."

Ik zeg niet dat er een probleem is met homoseksualiteit, ik zeg dat het meer en meer gaat groeien ivm bevolkingsgroei. De elites gaan het meer en meer promoten om toch aan geboortebeperking te doen uit noodzaak. Je ziet het tegenwoordig toch overal? Transgenders, pedo's, mensen die seks hebben met poppen, homo's, zolang er geen kinderen uit voortkomen...

En jij gelooft niet dat een handige agenda is?

De natuur zal het waarschijnlijk wel doen als mensen zo blijven kweken en het zal niet mooi worden. Maar dat is niet meer voor ons.

Er zijn ook radicalere theorieën rond zoals muren bouwen en de armere landen gewoon laten verrotten en een atoombom opgooien... maar ja dat helpt allemaal niet omdat het artificieel is. De natuur moet het oplossen met rampen...