gij zijt ne goeien twister he Griffin...
Dit zijn jou woorden nogmaals
"Dat volk dat zijn gal tegen jou spuwt is zo'n stommiteit idd. Bepaalde mensen kunnen blijkbaar zelf niet meer denken en nemen klakkeloos standpunten over die ze te horen krijgen."
Dus jij denkt dat die bepaalde mensen zelf niet meer kunnen denken (toch een toonbeeld van domheid he)
En je zegt dat ze klakkeloos standpunten overnemen die ze te horen krijgen. (ook weer een voorbeeld van domheid he)
Dan blijft mij de vraag : waar hebben ze die standpunten te horen gekregen ? Voor zover ik weet bestaat er geen radio of TV van het Vlaams belang. Voor zover ik weet zijn er tussen die mensen, niet zo veel mensen die 's morgens als ze opstaan dadelijk naar hunne pc hollen om de site van het VB te openen om te kunnen lezen wat de 'leider' gezegd heeft de vorige dag.
Dus vanwaar hebben ze dat 'van horen zeggen dan'.
Of zou het toch waar zijn dat ze gewoon naar het nieuws luisteren en bij zichzelf de bedenkingen maken die ze tegen mij zeggen ?
neen dat kan toch niet he Griffin... want dat wil zeggen ... o jeee ik durf het bijna niet te zeggen.... dat die mensen voor zichzelf kunnen denken...
stel je nu eens voor dat we het verhaal omdraaien. En het standpunt dat jij hier met vuur verdedigt dat komt overeen.... met hetgeen ik vandaag op de radio heb gehoord.
Nou moe, ik ga toch niet moeten denken : "dat Griffin kanblijkbaar zelf niet meer denken en klakkeloos standpunten overneemt die hij te horen krijgt"... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.
PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
|