Los bericht bekijken
Oud 24 februari 2019, 11:50   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Duitsland is gek geworden onder Merkel.

DEUTSCHLAND IST UNTER MERKEL VERRÜCKT GEWORDEN.

Citaat:
“Niet weinig van deze trouwe staatsdienaren wanhopen uiterlijk sinds het begin van Merkels massa-immigratie aan hun eigen land. Terecht – niet alleen dat iedereen die maar wil binnen kan komen, maar nu is ook duidelijk: Duitsland is een draaideurland geworden! Velen even een tijdje eruit door een uitzetting, daarna echter onmiddellijk weer naar binnen via een hernieuwde illegale binnenkomst”, aldus Prof. Dr. Jörg Meuthen (AfD).
Daar was iedereen al wel van op de hoogte dacht ik, dat de Duitsers, de weg kwijt geraakt zijn.

Citaat:
“Zoals de ´Welt am Sonntag´ te horen kreeg uit veiligheidskringen, komt een aanzienlijk deel van de uitgezette buitenlanders gewoon weer naar Duitsland terug”.
Dat is in 'ons' land en andere landen van de EU ook wel het geval dacht ik.

Citaat:
Duitsland is niet alleen een draaideurland geworden – Duitsland is onder Merkel gek geworden.
Die Merkel die het even snel op een lopen gezet heeft ...