Los bericht bekijken
Oud 25 februari 2019, 20:58   #1
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard Groenen zijn aan het flippen...

Dat ze minder/geen vlees meer willen eten... Ok tot daar aan toe, kan ik inkomen dat men daar best wat mee zou minderen -ook omwille van gezondheidsredenen... Idem wat betreft allerhande milieuvervuiling enz. MAAR waar ik absoluut NIET mee akkoord ga zijn de zogezegde geruchten dat men vliegtuigtickets duurder zou willen maken, en dan nog wel aanzienlijk duurder. Nee maar, alsof dat überhaupt iets zou uitmaken.

Zelf vliegen de groene predikers uiteraard lustig by air rond, ah ja 'het is voor het goede doel' En dan die debiele scholierenstakingen... Alsof een snotneus ook maar iets beseft van waar het in feite om draait. Kijk dat komt er van als ouders almaar in bakfietsen rondrijden; brainwashing tot in het absurde/belachelijke van de jeugd. Ik zou er nog mee lachen moest ze niet zo fanatiek overkomen. Pfffffffff!

My 2 cents ivm de recente 'groene' maatschappelijke ontwikkelingen. Ik zal dus zeker niet op Groen! stemmen, en ik twijfel er zelfs aan om een stem voor links uit te brengen vermits dat in the end mede in hun voordeel speelt. Re-pfffffffff.

Discuss please, thanks.
bembem is offline   Met citaat antwoorden