Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlomsBelang
Tsunami 12-12 weigert alle giften van Vlaams Belang
Het Belgisch consortium hulporganisaties Tsunami 12-12 weigert giften te aanvaarden van het Vlaams Belang. Het consortium achter de grootschalige humanitaire actie voor de slachtoffers van de vloedgolf in Zuidoost-Azië reageert hiermee tegen de "publieke aanval" van de extreem-rechtse partij op één van zijn leden, Oxfam-Solidariteit.
"Het is een gezamenlijk standpunt van alle organisaties die deel uitmaken van het consortium", aldus Philip Henon, de centrale woordvoerder van de nationale actie Tsunami 12-12. Naast Oxfam-Solidariteit bestaat het consortium uit Caritas Internationaal, het Belgische Rode Kruis, Handicap International, Rode Kruis Vlaanderen en Unicef België.
VB-voorzitter Frank Vanhecke had Oxfam-Solidariteit vorige week afgeschilderd als een "extreem-linkse organisatie waarin we niet veel vertrouwen hebben". Het consortium noemt de aantijgingen "totaal onaanvaardbaar", "niet strokend met de waarheid". De koepelorganisatie benadrukt dat haar boekhouding en die van haar leden volledig transparant is. (belga, GEL)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
BENDE LOSERS zijn het!!
Ze weigeren geld te aanvaarden van het Vlaams Belang.
Wat voor ne zever is da nu!
Awel, dat ze mij dan ook mijn 150euro terugstorten op mijn rekening.
Oxfam is dus toch weer duidelijk een linkse rattenpartij en 12-12 wordt blijkbaar politiek aangestuurd!
Blijkbaar moet Links in dit land ALTIJD MOEILIJK DOEN!!
</STRONG></EM></U></I></B>
|
Het feit alléén dat het Vlaams behang blijkbaar belastingsgeld van de Vlaming wil verkwisten om vreemde volkeren te gaan bevoordelen terwijl er sukkelaars van ons eigen volk nog niet eens geld hebben voor een serieuze slaapplaats. Vlaams belang= burgerlijk-rechtse vreemd volk eerst klojo's!!!!