Los bericht bekijken
Oud 1 maart 2019, 14:27   #225
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Het katholieke zit in de Belgische cultuur, zelfs bij mensen die niet gelovig zijn, het is cultureel geworden. In elke Belg schuilt er wel ergens een jezuïet.
Niemand dwingt die Thaise vrouwen of mannen in de prostitutie. Gedwongen prostitutie zal wel bestaan maar dat gaat over een heel klein segment en enkel voor de lokale bevolking.
Ze vinden het gewoon leuker en het brengt meer op dan in een fabriek te gaan werken. Het is met andere woorden een keuze. Als je die Thais bezig ziet heb je ook niet de indruk dat ze het zwaar tegen hun zin doen. In tegenstelling tot wat velen hier denken, zijn Thais helemaal niet dociel en onderdanig.
Dat kan best zijn maar ik ben om te beginnen geen echte Belg -wat dat ook moge wezen maar soit, volgens tomm is dat dus iemand met een pseudo-katholieke bril & preuts , plus dat jij er toch maar een soep van maakt en je lusten als sekstoerist (jaja ik heb je wel door mr Pattaya) voor laat gaan op het lot van deze meisjes.

Citaat:
Waar gedwongen prostitutie, kinderarbeid, etc. wel een groot probleem is is in landen als Indië, Bangladesh, Pakistan. DAAR zou je je op moeten concentreren maar ja daar komen geen westerlingen die je met het vingertje kunt beleren dus dat lijkt je niet te interesseren.

https://boingboing.net/2012/04

She earns about 800-1000 taka daily ($9.75 - $12.19) servicing around 15-20 customers every day. Hashi is one of hundreds of mostly teenage sex workers living in a painful life of exploitation in Kandapara slum's brothel who take Oradexon, a steroid used by farmers to fatten their cattle, in order to gain weight and appear "healthier" and more attractive to clients.

DAT is moreel verwerpelijk en uitbuiting.

Dat weet ik wel en het is uiteraard ook heel erg. Maar dit topic gaat over Thailand dus heb ik het hoofdzakelijik dan ook niet over wat er elders speelt. Maw on topic please.
bembem is offline   Met citaat antwoorden