Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
En de energiebalans van dat systeem DEO, al uitgerekend ?
|
Ben vertrokken met een minimale productie in moleculaire splitsing (proefopstelling )
Met de hoeveelheid waterstofgas dat er werd afgezogen (diepvriescompressor) begon er onderdruk te ontstaan op watervat hierdoor steeg moleculaire spitsing.
Opgelost door IR lamp te dimmen, dat ging van 1000 watt naar 100 watt met zelfde eerste hoeveelheid moleculaire splitsing.
Ik weet wat mijn warmtevraag is in woning en heb dit getest met een warmtewisselaar inox water/olie koeler die ze plaatsen op boit van vrachtwagens.
Op goed geluk geplaatst op vloerverwarming en wonderbaar werkte dit.
Input energie huidig is 183 watt en mijn warmtevraag is 3 a 4 kwh.
Vloerverwarming verbruikte daarvoor aan aardgas +- 8 a 9 m3/24 uur
Alles is nu afgesteld om cyclus te blijven volgen en begrenst omdat anders membraan bestookt word door teveel aan zuurstofgas .
Minimaal is geen probleem enkel teveel aan inputwarmte kan membraan en compressor niet volgen.
Zoals ik het nu grof kan berekenen soms 1 op 19 tot 1 op 50 (SPF/COP)
Voor alle duidelijkheid dit heeft niets met elektrolyse te maken , is gewoon een beginfase van water te laten koken , onderste laag begint onmiddellijk met moleculaire spitsing, na 20 sec ziet je belletjes plakken aan bodem(elektrisch geladen zuurstofgas)en boven wateroppervlakte komt er damp ,die eerste damp komt niet van opwarmende pot maar van waterstofgas dat gesplitst is van onderste zuurstofmoleculen en komt in contact van zuurstof in lucht juist boven waterpot.(vormt waterdamp)
Lijkt ongeloofwaardig maar ik heb de uitwerking van blog meerdere keren uitgevoerd
http://energieuitwater.blogspot.com/ en die theorie klopt.