Los bericht bekijken
Oud 22 januari 2005, 00:18   #1
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard Steve stunt van 't eigenbelang.

Steve stunt van 't eigenbelang.

Niemand minder dan Steve Herman heeft zichzelf gepromoveerd tot steve Stunt van het eigenbelang.
Let maar op zijn ondertiteling:

Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg ... Deze Steve stunt beter ... Aalst bevrijden! ... Betalen en zwijgen: dat nooit! ... Stop islamitisering Aalst! ...

En als een ware "gratis held" gaat hij deur aan deur gadgets uitdelen.

Citaat:
[font=Arial][size=2]De bewoners van de wijk “Denderland” in Gijzegem kregen in het verleden reeds meermaals ‘ongewenst bezoek’ over de vloer. Ondertussen weet iedereen dat de strijd tegen de criminaliteit één van de hoogste prioriteiten van het Vlaams Blok is. [/size][/font]
[font=Arial][size=2]Om dit laatste te onderstrepen voerde Vlaams Blok – raadslid Steve Herman een opmerkelijke actie : hij bezorgde persoonlijk van deur tot deur alle bewoners van de buurt een raam-en deuralarmpje. Het alarm is makkelijk installeerbaar en maakt een hels lawaai bij het ongewenst opengaan van ramen of deuren. Het hoeft geen betoog dat dit een geslaagde en vooral gesmaakte actie was![/size][/font]

[font=Arial][size=2]Steve Herman is duidelijk : “ Zonder veiligheid , geen leven ! [/size][/font]

[font=Arial][size=2]Harde aanpak van de criminaliteit is een noodzaak , net zoals het een noodzaak is om de mislukte hervorming van de politie dringend en drastisch bij te sturen. Een agent hoort op straat en niet achter een bureel; een agent hoort op straat te zijn , niet om de burgers te pesten maar om ze bij te staan en achter de échte criminelen aan te gaan.
Wat 'n sukkel![/size][/font]
Het Skill Effect is offline