Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2019, 10:33   #71
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Die Koreanen zijn nog altijd op hun eigen continent mijn beste; nu ik keur het zeker niet goed maar gezien het niet om Westerse burgers gaat is het voor mij -als West European minded- dan ook een ver v m'n bed show.
1. Koreanen op hun eigen continent: wat voegt dit aan de discussie toe? Hebben ze meer recht de vetzak uit te hangen in Zuid-Oost-Azië omdat het Aziaten onder elkaar in Azië zijn?

2. Aan de ene kant zegt u meer West-Europees georiënteerd te zijn, maar langs de andere kant bent u een Aziaat als het u uitkomt. Qua inconsequentie kan dat tellen.

3. Ver-van-uw-bed-show: indien het echt een ver-van-uw-bed-show is, dient u deze discussie niet te voeren, of de vetzakken nu Koreaan, West-Europees, Russisch of Martiaans zijn. Het speelt zich immers af in Zuid-Oost-Azië, dat duizenden kilometers van uw hangmat/bed vandaan is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
En tja, veel blanken hebben de neiging Azië als patroniserend te behandelen, daar draait het hier in deze om; is zeker geen links labiel gegeven
Nu moet u me toch even uitleggen waar het hier over gaat: vetzakkerij in Zuid-Oost-Azië of patroniserend gedrag van blanken tegenover Azië. Die inconsequentie van u wijst anders tamelijk duidelijk in de richting van labiliteit tout court, het hoeft niet eens meer links van inslag te zijn.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden