Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2019, 12:56   #2
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
https://www.hln.be/regio/aalst/joods...1939~af5225d8/

(Als hier al een draad over bestaat mijn excuses, maar ik kon er geen vinden, is nochtans al nieuws van gisteren, en meestal zijn onze forumgangers er rap bij als het over zulke dingen gaat)

Wat denken jullie? Vinden jullie deze klacht terecht? Ik niet!
Binnenkort mogen we met niks meer lachen, alleen met blanke belgen, want die worden met de dag meer en meer de untermensch.

Onze cultuur moet eraan want de nieuwe geimporteerde culturen krijgen de middelen om ons te discrimineren. En altijd terug 1939 erbij halen... Dat is blijkbaar de Mantra van heel het Jodendom. En is het omdat wij iets ergs gedaan hebben in WO 2?? Neen, Wij hebben hun GERED van de nazi's. Ze zouden beter dankbaar zijn en onze cultuur respecteren waarin we 1 keer per jaar alles op de korrel nemen, onszelf maar ook iedereen die deel uitmaakt van onze maatschappij.

De burgemeester Christophe D'Haese (N-VA) verdedigt in ieder geval de carnavalisten. Toffe gast!
Ook de Europese Commissie is tegen, ooit waren die Charlie... Het geheugen is kort.

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 6 maart 2019 om 12:56.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden