Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje
Ik heb het nog niet helemaal kunnen zien. Beetje laag om na iemand zijn dood met zoiets af te komen. En voor zover ik mij herinner, is MJ ook heel goed geweest met zen goede doelen. De mens was schatrijk en deed er wat mee.
En ongeacht die zijn immens moeilijke kinder/jeugdjaren en volwassen leven... Il faut le faire.
Ben helemaal geen die hard fan van MJ, ik heb een totaal andere smaak. Maar eerst verklaren dat er niks aan de hand is en dan jaren later met dit afkomen. Twijfelachtige situatie toch.
Bovendien, WTF was er mis met die ouders? Hoe starstruck kan je zijn dat je zelfs je gezonde verstand niet meer laat werken.
Nu, er zal altijd discussie zijn over wat er al dan niet allemaal waar van is. Rijk worden ze hier allemaal van.
|
Ik heb tot halverwege gekeken en dan afgehaakt. Te veel voyeurisme en te weinig documentaire diepgang.
De verantwoordelijkheid van de ouders wordt precies zorgvuldig uit de weg gegaan. Maar ook de mens achter de rijke zanger. Eenzijdig verhaal wat ik ervan zag. Het leek me bij een opsomming van sexuele handelingen afgewisseld met wat beelden uit het nieuws te blijven. Misschien vergis ik me?