Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2019, 22:05   #58
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Op welke leeftijd hebben meisjes hun eerste maandstonden ?
Meestal 12, maar Aicha was "een zeer volwassen vrouw voor haar leeftijd". Ik denk dat onze romanticus Mohammed niet meer kon wachten om zijn huwelijk met een zesjarige te bezegelen met een flinke neukpartij.

Citaat:
Ipv Youtube linken waar je ongeveer alles mee kan bewijzen wat je maar wil, graag een betrouwbare bron. Als je die hebt tenminste.
Ik heb net het tegenovergestelde aangetoond met betrouwbare bronnen.
Hier gaan we weer. Als Danny Verstraeten dadelijk het nieuws leest op VTM en ik dat hier link, is het een betrouwbare bron. Wordt datzelfde nieuwsfragment met Verstraeten op YouTube geplaatst, dan is het ineens geen betrouwbare bron meer want "het komt van YouTube". De logica die links al zo vaak gehanteerd heeft.

Ik heb door de jaren heen ruim tien officieel erkende imams in interviews zien erkennen dat Mohammed seks had met Aicha op de leeftijd van 9 jaar.

Mocht je meer bronnen zoeken die dit bevestigen, dan vind je de religieuze literatuur hier opgelijst met de juiste verzen in hadith.

https://wikiislam.net/wiki/Aishas_Age_of_Consummation

Bij het huwelijk was hij 50 en zij 6. En dat huwelijk "consumeerde" hij toen hij 53 was, zij 9. De romanticus

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 9 maart 2019 om 22:05.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden