Los bericht bekijken
Oud 10 maart 2019, 14:23   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Vindt u dit zélf niet ook (minstens een beetje) overdreven?

Ik kan u gemakkelijk enkele voorbeelden geven die een duidelijk bewijs zijn van het feit dat uw veralgemening niets minder is dan dat: een veralgemening.

In de logica geldt een veralgemening als een drogreden, ook wel een vals/onecht argument genaamd.

Graag gedaan,

"djimi"

PS: wat die in het artikel genoemde maffia-organisatie betreft: daar wil ik gerust heel duidelijk over zijn: daar dienen 'rechtstaten' die naam waard zo snel mogelijk korte metten mee te maken: arresteren, berechten, en wellicht ook bestraffen.

En als de 'rechtstaat' het laat afweten, neemt voor mijn part 'het gepeupel' het heft in handen.

Te vrezen valt echter dat sommige 'gevestigde belangen' er niets bij te winnen hebben dat die maffia wordt aangepakt.

Een 'rechtstaat' die naam waard, dient dan ook die sommige 'gevestigde belangen' te viseren.

Dat zou pas een écht 'linkse' politiek zijn.
Het zou best kunnen dat het één of ander hoax bericht was.

Citaat:
En als de 'rechtstaat' het laat afweten, neemt voor mijn part 'het gepeupel' het heft in handen.
Dan rijst de vraag:

Werken alle rechtstaten binnen & buiten (niet het TV programma van in de jaren stillekes) de EU naar behoren? I doubt it.

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 maart 2019 om 14:24.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden