Los bericht bekijken
Oud 15 maart 2019, 20:40   #59
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Ik deed er mijn legerdienst en ging er naar school jaren 60, het was toen nog een mooie stad.
Tussen 1985 en 2000 had ik een zaak in Molenbeek, Brussel was met niets meer te vergelijken en voor mij meer een Sodom en Gomorra ....
Na 5 gewapende overvallen gaf ik het op en wil er nooit meer komen.
Misschien wel het lot van vele grootsteden met de multicul, onze europeese sociale hangmat en pamperbeleid als oorzaak.
Mijn naaste familielid heeft het na een aantal gewapende overvallen ook opgegeven. Een kwartier lang met een geweer in de rug gedrukt staan is geen lachertje. Zeker niet als je partner een kwartier lang met een revolver in de rug door het huis moet lopen op zoek naar geld. En als afscheid enkele gebroken knoken krijgt.
Ah ja, die overvallen was in een rustig Maaslands dorpje, en de overvallen werden gepleegd door Belgen uit eigen omgeving.
En over de drugsmisdaden in deze regio zullen we maar niet beginnen zeker?

Dat lot heeft dus weinig met grootsteden te maken.

PS 1 in mijn eigen dorp zijn al meerdere moorden gepleegd. Misdaden zijn geen privilege voor de grootstad.

PS2
Citaat:
Parijs en Londen staan nog lager in het lijstje. Dus zal het al bij al wel meevallen hier.
bron: het artikel van de topicstarter

PS 3 ik heb 3 jaren in Brussel gewoond en gewerkt, en een jaar mijn legerdienst gedaan (klein kasteeltje, jaren zeventig). Nooit problemen gehad in Brussel.

Laatst gewijzigd door pajoske : 15 maart 2019 om 20:43.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden