Los bericht bekijken
Oud 16 maart 2019, 13:08   #247
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ja, sorry, ik liet mij meeslepen met die klimaatsdinges. Greta stelt dat men naar wetenschappers moet luisteren, ik stel dus een wetenschappelijk verantwoorde manier voor om het klimaatsprobleem op te lossen. De dag van de grote klimaatsmarch zie ik iemand die op een originele manier zijn bijdrage wil leveren in N-Z, en ik wil de mensen overtuigen dat men een opener geest moet hebben (liefst een met de hersenen tegen de muur uiteengespat ) voor originele acties. Dat men werkelijk, gezien de hoge nood van het dringende klimaatsprobleem, alle pistes moet bekijken en dat die man dat op zijn eigen manier heeft gedaan. Men keurt dat nu, in een heel conservatieve houding, af, omdat men daar racisme en zo achter zoekt, en die man is misschien ook niet echt bewust van de bijdrage die hij levert, maar wie zegt dat hij niet in zijn diepe onderbewustzijn het lieve stemmetje van Greta heeft gehoord, en op zijn manier, vanuit zijn bekrompen denkwereld, ook iets wilde doen ?

Ik beschouw die aanslag als een klimaatsaktie. Misschien word ik teveel beinvloed door al die klimaatsmarchen, en ben ik wanhopig omdat ik wel zie dat een extra belasting op een vliegtuig ticket er niet gaat geraken. Dat de enige manier om onze eigen levensstijl te behouden en onze uitstoot op 20 jaar door 5 te delen, er niet gaat komen door die slappe dinges die men op die klimaatsmarsen zal uitvinden. En dus kijk ik wanhopig naar elk signaal voor een nieuw idee. Ik denk dat die Australier ons iets wil zeggen op dat vlak. Ik denk dat het vanuit zijn onderbewustzijn komt. Misschien is het wel een boodschap van Allah, de Grootste, de Almachtige, die wel ziet dat Greta niet zo almachtig is en er niet komt. Die Allah de Grootste heeft misschien in de geest van die op het eerste gezicht domme man, de oplossing ingefluisterd. Trouwens, ik hoop van harte dat het Allah himself is die dat aan die man gezegd heeft. Dan zijn al die afgelapte moslims martelaren die nu de grootste vreugde kennen. Allah toont ons, door de daden van die man, misschien de Weg, naar het paradijs, en naar de oplossing van het klimaatsprobleem.

Nee ?

Maar let op, misschien heb je gelijk. Misschien brengt al die wanhopige klimaatspropaganda en "het einde van de wereld" sommige zwakkere geesten op verkeerde gedachten. Er moet dringend een wereldwijde censuur komen op elke vorm van klimaatsdramatisme om originele acties betreffende een deftige klimaatsoplossing zoals die zich in N-Z hebben voorgedaan, verder te voorkomen.

Ik stel een wet voor op het verbod van "apologie d'actes climatiques" of zo.
De Grote Roerganger Mao Zedong was een visionair, vooral toen-ie Zijn Grote Stap Voorwaarts zette.

Helaas wellicht een beetje te vroeg geboren

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden