Wat moet ik dan met dit aanvangen ?
Citaat:
[font=Tahoma, Arial Narrow, Arial][size=-1]Als we zowel mannen als vrouwen bekijken zien we dat de meest voorkomende overdrachtswijze de heteroseksuele weg is. Hun aandeel is 60 �* 65 % van de recent gediagnosticeerde HIV-infecties. Ter vergelijking : in het begin van de epidemie vertegenwoordigden zij 40 �* 45%. De homoseksuele overdrachtswijze bij de mannen is voor bijna meer dan 25% verantwoordelijk voor de infectie. Het aandeel van de homoseksuele contacten bij de mannelijke populatie van HIV-geïnfecteerden is in de loop ter tijd weinig verandert en situeert zich tussen de 40 en de 50% .
Bij ongeveer 3% van de recent gerapporteerde infecties werd intraveneus druggebruiker vermeld. In het begin van de epidemie was deze verhouding bijna 8%.[/size][/font]
[font=Tahoma, Arial Narrow, Arial][size=-1]Bij de Belgische HIV-geïnfecteerdenvinden we vier maal meer mannen dan vrouwen.
Bij de Belgische mannen blijken de homo-en biseksuele contacten de meest waarschijnlijke overdrachtswijze te zijn in twee gevallen op drie (67%). Bij de Belgische vrouwen zijn het overwegend de heteroseksuele contacten die als overdrachtswijze vermeld worden. Ongeveer 6% van de patiënten zijn intraveneuze drug-gebruikers.[/size][/font]
|
http://aps.vlaanderen.be/statistiek/...01_01_AIDS.htm
Lesbiennes controleren ze niet (of heb jij in elk geval toch niet aangehaald) en mag je die dus ook niet meetellen in deze discussie.
1.000.000 holebi's? Daar durf ik toch wel eens aan te twijfelen. Want eerlijk gezegd ben ik er nog niet veel tegengekomen? 1.000.000, dat is 1/10 he, da zou toch wel opvallen zeker. Ik dnek dat nu iemand anders aan't raaskalken is.