Los bericht bekijken
Oud 22 januari 2005, 19:27   #8
Judge
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Bron VRT

Wel heb je nu ooit. Het is precies dat ze vragen om gehaat te worden. Een rouwstoet om een crimineel en dan nog zeggen dat hij vanwege rasisme gedood zou zijn. In elk geval hebben de ministers daar in Nederland het juiste gezegd.
citaat samengevat:"Had die jongen niet gestolen, was er niets gebeurd"
Ze hadden die hele rouwstoiet moeten oppakken vanwege banden met de georganiseerde misdaad (neen niet waar za)
In elk geval, er gaan nog rare dingen gebeuren als dat soort marokanen dezelfde handelingen gaan doen en zelfde dingen gaan zeggen.
Hoe durven ze het: "racistische moord" ...
Domme uitspraak. Waarna minister Verdonck er nog aan toevoegde "hier in Nederland bestelen we elkaar niet". Juist ja, voor de komst van die verdomde Marokkanen werd er nooit gestolen. Ik viel bijna van mijne stoel toen ik dit hoorde. Politici moeten niet voor hun beurt spreken. Dit is een zaak voor het gerecht. Het gerecht zal wel uitmaken over de dame in kwestie een misdrijf heeft gepleegd. Dat er één of andere minister zo reageert kan alleen maar met profileringsdrang te maken hebben. Er is een mens dood. "Gossie, laten we ons weer ons profileren met ons zogenaamde normen en waarden."

De 'rouwstoet' is ook niet op zijn plaats. Maar van politici verwacht ik dat ze toch iets verder nadenken.