Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
De beste benadering is altijd de taal van de klant te spreken. Dat geld voor Frankrijk, Duitsland, England etc. Voor England helpt ook het approximatief Engels niet dat de meeste Vlamingen spreken. Zolang het simpel email "Engels" is gaat het maar een telefoongesprek is al andere kak.
|
En wat zeg je dan van Lotus ,een Vlaams bedrijf uit Lembeke,
die spreken niet alleen de taal van de klant via e-mail en telefoon,
die bouwen zelfs hun eigen koekjesfabriek in het land van de klant.
"LEMBEKE – Om de internationale groei van Lotus speculoos te ondersteunen investeert het bedrijf in een koekjesfabriek in de Verenigde Staten. De bouw in Mebane (North Carolina) start in de eerste helft van 2017, de speculaaskoekjes moeten in 2019 in de winkels liggen.
http://www.businessvlaanderen.be/lot...enigde-staten/
Dus zo slecht zal het niveau van het Engels van onze Vlaamse zakenlui dus niet zijn .
