Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2019, 17:39   #137
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.954
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Alle clichés van armen die in een kruipkot wonen tov gegoede middenklassers passeren de revue zie ik.

Wij gaan een maandje scandinavie doen in de zomer bembem. En in het najaar een villatje huren in Z-Frankrijk. Je doet net alsof een eigen huis bezitten gelijk staat aan "voor de rest niet meer van het leven kunnen genieten". Quod non.

Ik zal aan u denken als ik op een terraske in St. Tropez een ricardje drink, met het zicht op de baai voor mij.

Aha, vandaar die verwijzing naar 'Ragnarok'

Ik ben enkele jaren geleden een rondrit van een week gaan doen in Noorwegen met de motorvrienden. Onvoorstelbaar mooi land, ik kan het iedereen aanbevelen. Wel best wat tijd steken in planning op de gps om je routes uit te stippelen : snelwegen vermijden en enkel secundaire wegen nemen. Dan zie je het echte binnenland van Noorwegen. Elke avond een ander hotel, overal schitterende service en kwaliteit naar de prijs.
Een uniek land, s'morgens over het platteau rijden, dat boven de boomgrens gaat (lijkt wel een maanlandschap met hier en daar nog wat korstmossen, en twee uur later door een dicht naaldwoud dalen tot je dan finaal eindigt in een fjord bij Stavanger. De contrasten zijn veel indrukwekkender dan dat je bv in zwitserland kunt zien. De afstanden ook...


Zweden staat nog op mijn verlanglijstje.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 20 maart 2019 om 17:46.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden