Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem
https://www.mannenseks.be/hiv-en-soa...iv-en-homoseks
Hallucinerend gewoon  
Btw, dit komt van een serieuze site (de gay site van sensoa) dus geen verzinsel/quatsch..... En ja, alhoewel ik niets tegen homo's heb vind ik dat het gedrag van sommigen de spuigaten uitloopt/als het ware een gevaar voor de volksgezondheid betekent; wat mij betreft mogen ze om te beginnen de openbare plekken waar deze heren de liefde open & bloot bedrijven meer in de gaten houden met het oog op in quarantaine zetten.
Enkel op deze manier zal men de aidsproblematiek binnen de homo gemeenschap succesvoller aanpakken, gezien blijkt dat desondanks sensibilisering hiv -nog steeds- aan een opmars bezig is. 1 op 20 is niet niks, en 1 op 6 die niet eens weet besmet te zijn is eveneens niet niks.
Dus bij deze; gays, jullie hebben inmiddels aangetoond niet op correcte wijze met een condoom om te kunnen springen; stop dus aub met in het rond te neuken; de mens is géén konijn btw(!)
En gezien er tot nu toe toch niet werd geluisterd -en ik sterk betwijfel dat men überhaupt zijn gedrag zal wijzigen- vind ik minstens 2x per jaar een hiv-test bijgevolg aangeraden. Uiteraard 100% terugbetaald door het ziekenfonds.
Discuss please, thanks.
|
Zucht.. of hoe je twee problemen door mekaar haspelt tot iets wat het niet is.
1. Dat homo's seks hebben in het openbaar, zichtbaar voor anderen kan natuurlijk niet, dus pak dat probleem aan. Niet omdat het gebeurt want hetero's doen dit evengoed en in groep op openbare plaatsen zoals bepaalde parkings, maar omdat het overlast geeft voor anderen die onvrijwillig getuige daarvan zijn. De focus moet dus niet liggen op homoseksualiteit maar seks in het openbaar , zichtbaar voor anderen. Dat is strafbaar en terecht.
Over quarantaine zetten beginnen duidt op beperkt verstandelijk vermogen, bestraf hen zoals je anderen bestraft die gepakt worden op in het openbaar seks hebben.
2. Het succesvol ( ler) aanpakken van de aids problematiek heeft niets te maken met " rond neuken".
Dat doen hetero's evengoed maar ze zijn iets minder kwetsbaar voor de overdracht van aids.
Wel moeten je blijven sensibiliseren, te veel homo's denken" nou ja je gaat er niet meer dood aan dus ben ik minder voorzichtig".
Bovendien zijn er nog te veel die niet uit de kast mogen of kunnen komen wat ook bijdraagt tot meer onveilige seks, pak dat probleem aan.
Achterlijke meningen zoals de uwe dragen totaal nergens aan bij, want natuurlijk gebruiken ook veel hetero's helemaal geen condoom en hebben onveilige seks.
U levert graag commentaar over zaken waar u totaal geen verstand van hebt, wat hier ( gelukkig) mag maar u ernstig nemen doet nog weinig volk hier.