Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice
Natuurlijk komt aids meer voor onder homo's omwille van grotere kwetsbaarheid. Stond ergens van mijn hand iets anders? Nou dan...
Re- herlees...wat is dat voor vreemd grammaticaal brouwsel? Stop een met je nep Engels.
Ja, mijn zoon is homo, so what? Die jongen heeft een vaste partner, en voordat ze een condoom lieten vallen beiden eerst getest en de resultaten aan mekaar laten zien voordat er seks was zonder condoom. Niets aan de hand. Dus wat zeurt u nu over wat ik als moeder moet zijn?
Ik ben niet vooringenomen naar u toe, maar uw onzin mag worden aangepakt, je zit op een discussieforum. 
|
"Grotere kwetsbaarheid" ja idd, maar komt er niet vanzelf hé, dus ook 'grotere roekeloosheid', nu wat je zoon betreft ok not my business hij doet blijkbaar aan safe sex so be it ^^
Niettemin zijn er homo's die aan barebacken doen, roekeloos anderen besmetten, hier zelfs over opscheppen, bewust het gevaar opzoeken door bvb in het park/bos te seksen enz. Kortom over deze gays heb ik het vooral wat betreft quarantaine & hiv-tests.
Nu, het risico 0 bestaat niet; zelfs met de beste wil vd wereld kan er iets mislopen & heeft men het zitten. Zijn voorzorgen nemen is dan ook extra aan te raden, zeker wanneer men de statistieken bekijkt. Zoals ik zei, 1 op 20 is niet niks(!)
Maar steek je kop maar in het zand beste Alice; niet komen wenen wanneer uwe zoon het vlaggen heeft. 1 op 6 heeft namelijk geen weet besmet te zijn en een ongeluk is vlug gebeurd. Hij vertelt u mss ook niet alles hé. My 2 cents.