Los bericht bekijken
Oud 24 maart 2019, 14:18   #18
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
https://www.mannenseks.be/hiv-en-soa...iv-en-homoseks

Hallucinerend gewoon
Btw, dit komt van een serieuze site (de gay site van sensoa) dus geen verzinsel/quatsch..... En ja, alhoewel ik niets tegen homo's heb vind ik dat het gedrag van sommigen de spuigaten uitloopt/als het ware een gevaar voor de volksgezondheid betekent; wat mij betreft mogen ze om te beginnen de openbare plekken waar deze heren de liefde open & bloot bedrijven meer in de gaten houden met het oog op in quarantaine zetten.

Enkel op deze manier zal men de aidsproblematiek binnen de homo gemeenschap succesvoller aanpakken, gezien blijkt dat desondanks sensibilisering hiv -nog steeds- aan een opmars bezig is. 1 op 20 is niet niks, en 1 op 6 die niet eens weet besmet te zijn is eveneens niet niks.

Dus bij deze; gays, jullie hebben inmiddels aangetoond niet op correcte wijze met een condoom om te kunnen springen; stop dus aub met in het rond te neuken; de mens is géén konijn btw(!)

En gezien er tot nu toe toch niet werd geluisterd -en ik sterk betwijfel dat men überhaupt zijn gedrag zal wijzigen- vind ik minstens 2x per jaar een hiv-test bijgevolg aangeraden. Uiteraard 100% terugbetaald door het ziekenfonds.

Discuss please, thanks.
Jij hebt dat probleem gelukkig niet. Niemand wilt op u kruipen om u te neuken.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden