Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
Leg dan eens uit hoe Vlaanderen een van de rijkste regio's is?
Waarom niet? De klimaatverhitting stopt niet aan de taalgrens.
|
Omdat de mensen die leven op Vlaamse bodem ploeteren om boven te komen en niet parasiteren. Dus willen verantwoordelijk zijn voor de eigen daden. En niet als eenheidsworsten zombies willen leven.
Inderdaad, daarom is het aan de bedrijven en hun mensen om milieuvriendelijke zaken te ontwikkelen die de mensen willen en kopen.
Dat economische welstand kan creëren met een goede maatschappelijke levenssfeer als gevolg. Geen repressie toestand gedicteerd van uit een "milieu dictatuur" gecontroleerd door milieu politie-leger-rechtbank....zoals de islam dictatuur toestanden in islam landen en staat binnen de staat is met almacht tot en met er zelfs de dood uitspreken!!!
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 24 maart 2019 om 20:35.
|