Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2019, 11:36   #92
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Ik denk niet dat voor het verzet enige ideologie noodzakelijk is.Bovendien zijn er in het Zuiden rebellenlegers en zijn ze blijkbaar te zwak om er iets tegen te doen. En die slavernij is in het kader van de oorlogvoering en in oorlogen gebeuren nog wel ergere dingen, zoals marteling.
1. Dus islamitisch terrorisme in Westerse landen in naam van de Islam is in orde of zelfs maar begrijpelijk voor u als het maar om "verzet" gaat tegen de "boze Westerling"? Goed bezig qua zelfhaat...
2. Slavernij in het kader van oorlogvoering is dus ook normaal voor u? Amai zeg, voor een linkse persoon kraamt u toch een hoop rechts-religieuze propaganda uit. En dan ben ik de hypocriet...
3. Marteling is erger dan slavernij? U begrijpt niet dat het ontnemen van iemands vrijheid, hem/haar verkopen aan mensen in een ver land/werelddeel, het ontnemen van de familie, het fysiek en psychisch mishandelen van die persoon, het misbruik en de uitbuiting van die persoon misschien de ergste vorm van marteling is?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Je bent hypocriet omdat je hierover zo door zit te drammen, alsof ik niet wist hoe slecht die moslims wel niet zijn en blijkbaar de slechtheid van het Westen in het Midden-Oosten niet wilt zien door hier zo'n dik punt van te maken. En in je blindheid niet goed leest wat ik schrijf.
1. U zit door te drammen over het feit dat de Westerlingen 's werelds grootste misdadigers zijn en dat de moslims hen eigenlijk enkel een verdiende les komen leren. Ik wijs u erop dat het niet zo zwart/wit is als u dat voorstelt, en dat is hypocriet? Misschien best eens een deftig woordenboek pakken en de definitie van hypocriet doornemen.
2. Ik lees niet goed wat u schrijft? Dan vraag ik gaarne om verduidelijking. Het mag in de kleinste details zijn.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden