Los bericht bekijken
Oud 29 maart 2019, 08:48   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Michel laat begrotingsgat van 8,5 miljard na.

Michel laat begrotingsgat van 8,5 miljard na.

"Jobs, Jobs, Jobs!!!"

Citaat:
Eind 2019 loopt het gat in de begroting op tot 8,5 miljard euro en het dijt nog uit. ‘We zijn aan handen en voeten gebonden’, zegt minister Wilmès.
Citaat:
Bart Van Craeynest, hoofdeconoom van Voka, heeft er alleszins weinig hoop in dat een volgende regering slaagt waar de vorige is gefaald. ‘Het zou me sterk verbazen als in de volgende bestuursperiode de begroting structureel in evenwicht raakt.’
Ik denk dat Van Craeynest (hoofdeconoom van Voka) daar best wel eens groot gelijk in kan hebben bij de analyse of men het probleem bij de volgende bestuursperiode kan gaan oplossen.

Laten we het plaatsen onder de noemer: 'Serieus wat werk aan de winkel?'

Diezelfde Van Craeynest hoorde (wij hoorden die allemaal) overal verkiezingsbeloftes, van lagere belastingen tot hogere pensioenen, maar geen enkele partij die concreet maakt hoe ze het gat in de begroting zal aanpakken.’

En dat plaatsen we bij de kiesveelokkertjes?

Hopelijk zie ik dat weer maar eens verkeerd.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 maart 2019 om 08:50.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden