Los bericht bekijken
Oud 29 maart 2019, 23:52   #43
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Haha, het loopt de intellectuele lafaards dunnetjes door de broek:

200 academici ondertekenen brief tegen meldpunt: 'FvD zet ons neer als vijand'

https://nos.nl/artikel/2278135-200-a...ls-vijand.html

Eaujee, huilie huilie, wat een nazi is die Thierry toch, snif snif…, terwijl deze intellectuele lafaards zelf decennia lang de fascistische boventoon van het cultuurmarxisme hebben gezet en dat nog steeds doen, by all means.
Iedereen die niet spoort met hun oikofobische doctrine, is heel politiek-correct monddood gemaakt, buitengepest, processen op hun dak, fysiek bedreigd en/of ontslagen uit hun functie.

En nu ze zelf keizers zonder kleren dreigen te worden, gaan ze wat onnozel beginnen doen.
Gaan die gasten ooit wel eens in publieke discussie met mensen zoals Cliteur ea mensen met gezond verstand ?
Gebrek aan bollocks, vermoed ik.

Trouwens, FvD heeft z’n mosterd voor dat meldpunt gehaald bij de rechtsgeleerde en filosoof Paul Cliteur, die daar al eventjes terug een mooi voorstel over heeft gedaan, kwestie van de collectieve culturele zelfmoordtendens om te keren en hoé:

Over occidentofobie: haat tegen westerse cultuur

'Nuttige idioten die wij zijn, zijn we gaan denken dat onze eigen cultuur 'relatief' is'

“Cultuuroffensief: Ter bestrijding van occidentofobie zou een groot cultuuroffensief nodig zijn. Je zou dat zelfs als een expliciete doelstelling van de EU of van de Raad van Europa kunnen zien. De EU denkt nu dat ze ‘islamofobie’ of ‘racisme’ moet bestrijden. Maar vanuit het Europees mensenrechtenperspectief zou men ‘islamofobie’ of ‘religiofobie’ (in het bijzonder ‘monotheïsmofobie’) als een uiterst rationeel en wenselijk verschijnsel moeten waarderen.

Moet ik dit nog verder beargumenteren? Dat zal toch nauwelijks nodig zijn? De grote wereldreligies van jodendom, christendom en islam hebben namelijk verschillende uitgangspunten die deze religies moeilijk verenigbaar maken met democratie, rechtsstaat en mensenrechten. Angst voor, of afkeer van, theïsme of religie in het algemeen zou men derhalve veel positiever moeten waarderen dan gebruikelijk is.”

“Meldpunten voor occidentofobie: Heel praktisch? Ik zou denken aan meldpunten voor occidentofobie. Misschien ook criminalisering van occidentofobie. Misschien nog niet de occidentofobie zelf strafbaar maken, maar dan toch het aanzetten daartoe. Verder voorlichting op scholen over de zegeningen van de westerse cultuur. Het presenteren van statistieken waaruit blijkt dat in de westerse cultuur mensen rijker, gezonder en gelukkiger zijn dan in niet-westerse culturen.

Natuurlijk weet men dit wel in niet-westerse culturen, want dat is ook de reden waarom mensen uit niet-westerse culturen naar het westen komen en niet omgekeerd. Maar toch wordt in het Westen ook voortdurend de occidentofobie aangewakkerd door de overmatige beklemtoning van de minder goede kanten van de westerse cultuur: nadruk op slavernijverleden, kolonialisme, twee wereldoorlogen et cetera. Er wordt door de occidentofoben geen middel geschuwd om de haat jegens het Westen aan te wakkeren.”

https://politiek.tpo.nl/column/prof-...terse-cultuur/

Rake argumenten, moeilijk te weerleggen.
Aan de Stebens, nuttige idioten ea balzakloze linkslullers van deze wereld, om het tegendeel van bovenstaande aan te tonen.
Of zijn jullie intellectuele bollocks ook al gecastreerd door het oikofobisch gescherpt scalpel van het cultuurmarxistische diktat ?

Wat een verwarde uitleg.

Mag ik u erop wijzen dat uw standpunt ivm cannabis puur links is. En uw visie op persoonlijke verantwoordelijkheid tov gemeenschappelijke verantwoordelijkheid puur communistisch is?

Ik den dat ge niet goed beseft in welk politiek vakje ge zit. Ik weet het wel, gij blijkbaar niet.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden