Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 1 april 2019, 02:56   #6418
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Nee nee, niks te kappen met Russian Hoax & aanverwanten, niks doofpot stoppen en verdergaan alsof er niks gebeurd is.

Nu wordt 't tijd dat de onderzoekers onderzocht worden.

Boem 1;

BOMBSHELL: Clapper Throws Obama Under The Bus, Says HE Ordered Trump-Russia Spying Operation.

Boem 2

Rand Paul Breaks Silence, Demands Investigation Into Barack Obama’s Admin.

Boem 3

Sen. Lindsey Graham: We Are Calling in All of The Officials Who Signed Carter Page FISA Warrant to Testify (VIDEO)

Goed begin!
De REPS zouden gek zijn om dit geklier dat 2 jaar heeft geduurd van hun kant te laten gaan.

Ik bespeur bij de DEM's en dan vooral MSNBC dat zij na deze collapse vol op orgel blijven gaan. CNN houdt zich stil meen ik. De Belgische pers is niet relevant; zij halen hun Amerikaanse bronnen voornamelijk uit de The New York en Washington Post.

Ik vind het interessant om deze ontwikkelingen te volgen en waar dit heengaat. De door u verguisde Andrew Yang begint tevens meer de aandacht te trekken - tenminste die indruk krijg ik. ~ Hij zei al bij voorbaat dat de Russian Hoax BS is - maar krijgt geen millimeter zendtijd van liberaal MSM. Lees: komt (nog) niet in de Europese 'kwaliteits' kranten.

Mij rest hoe het gedrag van onze disrupters zal zijn. Zullen deze als een dief in de nacht vertrekken als Dixie en nog een forummer, die destijds post na post melde, dat Assads dagen waren geteld mede omdat de 'kwaliteits' kranten met hun fakenews over gifgasaanvallen daarop aanstuurden, of zullen het vergeten en met de volgende bubbel meeschreeuwen.

Deze groep wordt igg geval steeds kleiner. De tijd dat de meerderheid het verhaal geloofden dat Koeweitse couveuse kinderen uit het glas geslagen werden door brute Irakezen wordt niet meer kwakkeloos overgenomen. Doch is het enthousiasmerend te te zien welke tactieken onze 2 laatste der Mohicanen volhouden.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 1 april 2019 om 03:08.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden