Los bericht bekijken
Oud 1 april 2019, 17:50   #4619
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Nee ,het was vaak genoeg gewoon Israel die weer begon met knallen !!!!!!!
Zomaar, zonder provokatie, omdat ze het willen. Awel, doe er iets aan;
Citaat:
Nauwelijks macht dus
Ik kan ook een smokkeltunnel graven en een vuurpijl bouwen en iemand executeren. Ben ik een serieuze dreiging voor het voortbestaan van een staat?
Ik heb zo mijn twijfels aan uw capaciteiten. Zo'n smokkeltunnel ongemerkt en met de hand bouwen is een job voor een hoop volk. Importeren we een hoop ervaringsdeskundigen om het u voor te doen?
Executeren. Vraag dat maar aan John F Kennedy of Kadhaffi hoe dat het kan werken in een staat.
En een vuurpijl bouwen die een hoop kilometers in een ongeveer rechte lijn kan afleggen. Gaat u een hoop geld kosten. De schapen hier leggen niet de juiste keutels.
Citaat:
Ze staan hun ambities in de weg vandaar. En dat is er zo maar ? Zonder reden??
Gaza staat de Israëli ambities in de weg? Hoezo? Denkt u nu echt dat er uitgezonderd wat geroep in de VN raden en wat boze brieven veel staten iets gaan doen als Israël Gaza tot een parking zou herleiden.
Citaat:
En waardoor komt dat volgens u ?
Ik ken de beweegredenen van Israël, Egypte of Jordanië als staten niet om de Palestijnen zo te jennen.
Maar blijkbaar zouden Israël en Egypte liever dat stukje aarde gewoon zonder mensen verdelen onder hen.
Citaat:
Palestijnse burgers dus
Maar de Israëli burgers die steeds gewaarschuwd worden voor aanslagen, en zeer hard moeten werken om hun militaire apparaat op een hoog niveau te houden... Die hebben daar helemaal geen last van?
Citaat:
Volgens deze redenering zou hamas dus moeten over gaan tot een enorme militaire actie tegen Israël om de veiligheid van haar burgers te garanderen, waarbij Israëlische slachtoffers van ondergeschikt belang zijn . of niet soms?
Hamas zou dat wel willen, helaas heeft Hamas de middelen niet, noch laat Israël het toe dat Hamas zulke middelen verzameld.
Citaat:
De vraag is eigenlijk , waarom vind u de Israëlische burger belangrijker dan de Palestijnse??
Dat denkt U.
Voor mij zijn al die mensen niet meer dan mobiele, zelfreproducerende fabriekjes die van eten stront maken en soms iets nuttigs doen.