Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies
In de jaren 70 was het Kiel ook al een niet bepaald een rijke buurt. Het werd toen in een krant eens beschreven als een stukje Oostblok in Antwerpen. Het was toen arm maar proper. Nu is het arm maar vuil. Als op de deur van een lift een briefje moet hangen met de melding dat de lift niet dient om in te urineren (zie link draadstarter), dan weet je het wel. Point of no return is dan inderdaad een goede omschrijving. De enige verstandige beslissing in die wijk is dan opkrassen, wat verschillende kennissen van mij dan ook al hebben gedaan.
|
Ik weet het. Ben niet voor niks weg uit Antwerpen (en das ni alleen daar het geval). Waar ik nu woon wordt die grens van het fatsoen nog niet zo overschreden. Hier lopen ook wat van die randdebielen rond, maar niet en masse gelijk daar het geval is. Niks tegen te beginnen meer. Ze hebben het allemaal te ver laten gaan, puur voor de postjes te pakken door hun kiesvee.
Want ze roepen heel hard over racisme, mor gene ene van die roepers heeft zene nek al eens uitgestoken.