Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo
De volgende stappen zullen ook bepaald worden door de regering en het bedrijfsleven.
De weg daar naartoe ken ik NU ook niet. Na de verkiezingen weten we misschien meer.
|
Ik zal het u vertellen.
Met een beetje geluk voor
de kinderen gaan we met HEEL Europa binnen zeer korte tijd de buikriem aanhalen, ondergaan we toch de klimaatsverandering (een vast gegeven door de eonen heen, het klimaat is nu eenmaal niet statisch), maar gebruiken we de vrijgekomen middelen om met technologie en veel energie om Europa leefbaar te houden voor veel te veel volk.
Met een beetje pech voor
de kinderen blijven onze politici veel beloven, halen we de buikriem aan om de zakken van de politici te vullen, en gaan we minder comfortabel verder met palaveren over de klimaatsverandering, en hoe het vroeger beter was, met die zure regen, de voorspelde ijstijd, het gat in de ozonlaag enzoverder.
Met veel pech voor onze
kinderen blijven de politici doen waar ze goed in zijn, veel beloven en hun zakken vullen. Wordt Europa overspoeld door economische, religieuze, politieke en ook klimaatvluchtelingen, en gaan de
kinderen geen tijd, middelen of kennis hebben om te zagen over het klimaat, want ze zijn niet beter gewend.
Een overbevolkt, vervuild, verarmd Europa wat meer lijkt op zandbakkiestan.
Met veel geluk voor mezelf gaan onze politici vooral niets doen uitgezonderd op het huidige niveau zakkenvullen, en duurt het gezeik mijn tijd.