Los bericht bekijken
Oud 12 april 2019, 18:45   #1
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard T’ is al commerce het woon-zorgcentrum

Uit cijfers van het Agentschap Zorg en Gezondheid. Meer dan vier op de tien bewoners van een woon-zorgcentrum worden 's nachts vastgebonden of gefixeerd. Overdag is dat twee op de tien.

Gaat men die woon-zorgcentrum dan ook sluiten zoals ze doen met de slachthuizen die dieren mishandelen?

Regeling “het voldaan leven” mogelijk maken, daar wil de politiek het niet over hebben.

Dat oudere die gans hun leven, ook in moeilijke tijden zelf moeten beslissen hebben hoe te functioneren in deze maatschappij>>> Niet zelf moge beslissen wanneer het voor hen voldoende geweest is >>> dat ze er willen uitstappen nu ze nog goed bij geest zijn en het niet mogen van geloof of andere toestanden die meestal commercieel verbonden zijn >>> Regeling "voldaan leven" negeren is duidelijk het gevolg van de commercie die er rond hangt.

Mijn schoonpa vraagt alle dagen opnieuw als ik hem ga bezoeken. “Wat zit ik hier te doen, ik geraak niet meer uit de rolstoel en ik zie niets meer” >>> “waarom word ik zo gestraft, waarom word ik zo gefolterd?” Waarom?????????????

Is het toppunt van hypocrisie om toch maar die woon-zorgcentrums levensruimte te geven = alleen door en voor de commercie!!
Er moet natuurlijk gezorgd worden voor hen die willen blijven leven. En dat zou veel beter kunnen indien er een grote massa die het voor zichzelf voor gezien achten er niet meer zouden zijn. Dan zou er wel voldoende geld zijn!!!!

ja.
Politici en hun zuilen en belangengroepen hebben het steeds met veel blabla over de nood aan steeds meer ouderen zorg. Terwijl ze verdomd goed weten dat er géén geld voor is. Niet voor de pensioenen niet voor hun humane degelijke opvang.

Maar vakbonden en belangen groepen doen er alles aan om woon-zorgcentrum te blijven bevolken, overbevolkt te houden.

Al moeten de bewoners dan maar 's nachts vastgebonden of gefixeerd worden. Vakbonden en belangen groepen stellen dat er dan maar meer helpend personeel moet komen, alleen is er géén geld voor!!!!

Of worden er mensen uit Roemenië en co ingeschakeld met minimum loon>>>>slavenloon!!! Hypocriet in kwadraat dus.

Schandalig, maar duidelijke taal en streven naar en regeling voor “en voldane leven” simpel pilleke bij de apotheek oplossing kan niet.

Terwijl ze wel redeneren, overwegen verslavende drugs die de maatschappij verloederd toe te laten.

Dieren leed, Ooooohlalaaaaa daar is de wereld te klein voor. Pers en TV springt er op >>> Maar als het gaat om het leed van onze ouderen dan telt alleen de commercie! Zwijgt iedereen of preekt dromerig wat zou moet gebeuren…. Dan worden alle luiken open getrokken, de zuilen ingeschakeld>>> om te insinueren hoe goed ze het er hebben, ER word ook hier in de plaats gesproken van de genen waar het over gaat >>>om de poen!

Net zoals ik bijna dagelijks moet vaststellen dat mijn schoonpa kou heeft. Hij daar in pyjama of hemd daar zit te niezen, terwijl de warme puls in de kas blijven liggen!

Durf ik dat aan te kaarten dan is de reactie steeds opnieuw als wij het hem vragen of hij kou heeft (als hij net uit bed komt) zegt hij , neen.

Of het paraplusysteem t’ja als de collega s’ morgens hem geen trui aandoet is dat toch niet mijn fout, is niet mijn werk, niet mijn verantwoordelijkheid.

Dus van s’ morgens zit schoonpa met kou tot dat ik om 17,00u vast stel dat hij weer zit te beven, géén pull aan heeft.

Toch word door hen niets ondernomen als ik er op wijs, géén tijd… hij moet binnen het uur toch terug in bed……Dat is toch een vorm van folteren, gans de dag moeten kou trotseren….en er zelf niets kunnen aan doen! Ik dan maar weer en deken over hem leg.

“en voldane leven” simpel pilleke bij de apotheek is de oplossing volgens mij.

Dan kunnen onze ouderen zelf beslissen wat ze nog willen zonder bemoeienissen van geloven of commerciële belangen.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden