Los bericht bekijken
Oud 13 april 2019, 03:49   #13
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Telefoon op cel, waarom niet. Destijds en ik spreek van toch wel lang geleden mocht je uw te bellen contact eerst aan de cipier van dienst afgeven en dan in de wachtrij gaan staan of zitten om dan vervolgens "soms" toch een ander nr te bellen dan opgave. Nochtans keken ze mee naar het nr dat je maakte, maar daar bestond een trucje voor.

En er bestaan nog trucjes met telefoons alhoewel ik niet weet of dat heden ten dage nog mogelijk is.

Het is wel beter dat men meer comfort en ook privé krijgt om toch wel soms wat intiemere telefoons met uw wederhelft te doen, zonder dat ze achter u staan te meeluisteren.
Zeg.....

Dat is het enige verschil met de buitenwereld, intiemere telefoons + seks. En dat moet zo blijven. Het moet wel vrijheidsberoving blijven.

Alleen weet ik niet hoeveel uren dienst gevangenen moeten draaien. Onze gevangenen moeten niet eens werken? Wat is dat? ...