Los bericht bekijken
Oud 13 april 2019, 09:13   #120
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het is niet echt zo eenvoudig als 'De Waarheid zeggen'.

Bij iedereen valt er wel wat 'dirt' te rapen, vooral eenmaal je in de mails van partijbonzen gaat snuisteren.
Wij hebben dat in Belgie ook meegemaakt toen Barteld Schuytzer mails van SPA-voorzitster Caroline Gennez lekte naar de pers :
https://www.humo.be/humo-archief/265...tyser-reageert

ALs ik jouw mailbox hack en -selectief- mails lek, kan ik op die manier je afschilderen op welke manier ik maar wil.

Het gaat dus niet over 'DE WAARHEID' maar over 'EEN GESELECTEERDE VERSIE VAN DE WAARHEID'.

En net op die manier kan men natuurlijk de publieke opinie sturen en dat is wat ook gebeurd is, vrij professioneel.

Dat maakt Wikileaks dus een politiek wapen in de hand van het Kremlin.

En dat is waarom Assange, die daar moedwillig aan meewerkte, best een beetje jailtime mag tegemoet zien.
Tot zijn baard de grond raakt bvb..
Vergelijk met hoe de mainstream stream media de Panama papers brachten. VS schuldigen mooi eerst uitgezuiverd om ze uit de pers te houden, maar het feit dat Putin ergens in de marge vernoemd wordt dik in de verf gezet.

Dat Wikileaks gestuurd wordt vanuit het Kremlin is insinuatie zonder bewijzen. Men zou beter eens naar de inhoud kijken dan op de boodschapper te schieten.

Laatst gewijzigd door Bach : 13 april 2019 om 09:16.
Bach is offline   Met citaat antwoorden