Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere
Je kan je schoonpapa misschien in huis nemen?
|
Mijn schoon ouders betalen voor hun opvang en verzorging! De zaak is dat mijn schoonouders niet zelf mogen beslissen of ze het voldoende vinden en een ticket willen "naar de hemel". Gebruik zouden willen maken van een volwaardig leven oplossing!
Dat door personeel tekort >>>
wat dus ook zuiver economisch is >>> er toestanden zijn werd vernoem maar is niet het thema dat ik aanvocht. Dat de oudjes moeten ondergaan >> terwijl ze zelf het nut er niet meer van inzien, het een foltering vinden, dat was het thema!
Toch word om economische reden met machtswellust, geloof en andere drijfredenen door andere, zuilen en belangen groepen mensen expliciet in leven gehouden.
Terwijl deze zelf hun aanwezigheid in de rusthuizen, zelfs als in de mate van het mogelijke geprobeerd word gedaan te krijgen wat zou moeten<>>>Ervaren velen, net als mijn schoonpa het verblijf daar als dagdagelijkse foltering.
Dat er hier maar twee reageren zegt al genoeg over
de onverschilligheid tegen over het lijden van onze oudjes. Reutelen dat het duur is, dat hoor je veel. Weeral als er iets aangetoond moet worden gaat de paraplu open! Of valt men aan, werpt men met bloempotten, met neven facetten van het probleem.
Terug probeer ik hier te schrijven voor hen die het niet kunnen zoals ik al veel deed voor invaliden, nu even voor de oudjes. Net zoals alles draait om alles wat rond de invaliden draait en op de laatste plaats om de invaliden zelf, is dat ook het geval met de oudjes in de rusthuizen.
Die alleen nog economisch belangrijk zijn en daarom “moeten” lijden, al heeft zuil en belangen groepen er de mond vol van... dit om hun eigen economische belangen te verdedigen natuurlijk!!!!.
Hulp? hulp.... altijd het zelfde ja, ze worden betaald voor hun diensten, wat is daar dan hulp aan???? t' is commercie ja!!!
Advocaten, dokters bieden ook hulp tot je de rekening gepresenteerd krijgt!
Net als de hulp van verzekeraars, bij ongeval verdiend iedereen aan het
>>dossier<<, het hospitaal, de dokters, kinesisten... geel wit kruis enz. de inspecteurs, controleurs, cargoserie enz.
en waarom noemt het slachtoffer en slachtoffer >>> omdat die meestal de pineut is en blijft. Idem de oudjes in en rusthuis!
Zoals ik schreef gans hun leven hebben mijn schoonouders er zelf voor gezorgd dat ze goed functioneerden inde maatschappij. Nooit hebben ze gefaald of werden ze negens voor veroordeeld. En nu ze vast gekluisterd zitten aan de rolstoel of bed, hij niets meer ziet, vraagt hij dagelijks waarom hij en zijn vrouwke zo gestraft moet worden na een "
voldaan leven".
Slaap pilleke en co om hen kalm te houden krijgen ze ja....

.
Anneke en Janneke wille naar de hemel, en anderen beslissen dat het niet kan. Dat ze moeten opbranden tot de laatste Nano-gram energie.
Dieren worden beschermd, terwijl mensen de foltering moeten ondergaan….
Daar is maar een logica voor >>> “economisch winstbejag”
Als antwoord op de reacties:
1/ ik zelf ben + 66% invalide en overleef al 30 jaar
zonder ook maar enige hulp. Ik leg mezelf er een soort militaristische scenario op na om mezelf en alles binnen bepaalde tijd gekuist, gewassen en proper te houden. Ik vertik hulp, want als ik zie wat ik ondanks alles toch nog kan verwezenlijken geeft dat mij zeer veel voldoening dat mijn zelf respect ondersteund. Dus uw belachelijke opmerking “ zorg dan zelf voor uw schoonpa” is niet alleen buiten wat ik wilde aankaarten, maar ook nog eens gortig.
2/ en ander verwijst naar zen vrouw….. sorry heb in gezegd dat het de fout is van…
economisch belang zorg er voor dat alles zo uitgewerkt is dat de oudjes maar beperkt geholpen kunnen worden wegens tijdsgebrek. Ook verwees ik naar het in dienst nemen van mensen uit het vroegere Oostblok of van uit Portugal omdat die met een slaven loon betaald worden via sjoemel tewerkstelling bureaus. (waardoor het hypocriete van de zuilen duidelijk word)
Indien de mensen die er zelf voor zouden voor kunnen kiezen om naar de “hemel te gaan “ via pilleke bij de apotheek regeling.
Zou dat al veel pensioen kosten, veel rusthuis kosten schelen. Zodat de staat meer zou kunnen besteden aan iedere persoon
die wel willen blijven of
moeten door geloof repressie.
Zouden er veel plaatsen beschikbaar zijn, terwijl nu er een wachtlijst is en de problemen alleen maar vergroten omdat men verplicht afhankelijk word van het “ooit eens vrijkomen van een kamer”.
Wat ook weer economische strategie is om de poen.
Dus blijf ik bij mijn telling dat dieren niet mogen lijden en onze oudjes wel om economische redenen.
Ben nu 63 jaar hopelijk bestaat er binnen enkele jaren wel en regeling voor iemand die "het voor gezien heeft" na voldaan leven.
Want na 30 jaar er alles aan gedaan te hebben om als mens te functioneren van uit een +66% invalide staat weiger ik zoals mijn schoonouders ooit als en een “plant” toestand te evolueren. Hoe mooi de opvang >>de serre<< ook zou mogen zijn.
De dag dagelijkse bezoeken aan hem zijn duidelijk genoeg geweest!
Genoeg is genoeg, dus graag en wettelijke oplossing gevraagd!