Los bericht bekijken
Oud 14 april 2019, 22:11   #6
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
België is inderdaad niet groot maar bij het op- en af rijden naar ... haal je die kilometers wel.
Vertel eens hoe jij 350 km haalt in België. Zelfs vanuit Limburg tot Oostende is maar een goede 200 km.

Citaat:
Ik neem op gezette tijden wel even rust.
En de wagen mag dan niet even parkeren en bijladen aan een laadpaal?

Citaat:
U mag mij dat echt niet kwalijk nemen, ondanks ik best een fan ben van technologische vooruitgang- en hoogstandjes maak ik er géén gebruik van, van die boordcomputer en handenvrij telefoneren en zo daar ik dat onder de noemer 'afleiding tijdens het rijden plaats'.
Dus naar de snelheidsmeter en de stand van je brandstoftank kijk je niet?
Dan zul je moeten duwen als je zonder brandstof valt, neem ik toch aan. lol

Citaat:
Het staat er in zijn volle glorie allemaal wel in, in mijn wagentje maar ik gebruik het nooit. (geen tel abbo ook niet)
Laat je maar niet afleiden. Ook niet door het verwittigingssignaal dat je moet tanken of laden.

Citaat:
De meeste mensen gebruiken die systemen toch maar om te weten waar de flitspalen en dergelijke staan.
Klopt je brandstofmeter/batterijstand en snelheidsmeter enz.. verwittigt je daarvan.

Citaat:
Ik probeer zo goed mogelijk het van toepassing zijnde verkeersreglement na te leven. (Dat laatste kwam niet geloofwaardig over zeker?)
Dan ga je zeker voortdurend op je snelheidsmeter loeren bij de zoveelste opgelegde snelheidsverandering onderweg. Maar oppassen dan kan je net ook een verkeersbord niet gezien hebben tussen al dat afleidend verkeer.

Laatst gewijzigd door Micele : 14 april 2019 om 22:22.
Micele is offline   Met citaat antwoorden